Jouw sessie gaat zo vervallen wegens inactiviteit. Klik OK om de tijd te verlengen met een extra 120 minuten.
U heeft vragen over onze leveringsvoorwaarden? Wij geven een eerlijk antwoord
Het geleverde product is beschadigd. Wat moet ik doen?
Zodra je producten bij ons magazijn of dat van een van onze leveranciers in ontvangst zijn genomen door de transporteur, vallen ze niet meer onder onze verantwoordelijkheid. Dat is ook het geval bij franco levering.
3 stappen om problemen te voorkomen:
- Controleer de bestelde producten meteen bij ontvangst en in aanwezigheid van de transporteur.
- Als je zichtbare beschadigingen of gebreken constateert, noteert je je eventuele bezwaren op het ontvangstbewijs dat je moet ondertekenen. Formuleer deze zo compleet en nauwkeurig mogelijk*. Controleer of je aantekeningen op alle exemplaren van het document staan, met name op het blaadje dat bestemd is voor de transporteur.
- Indien je verdere gebreken vaststelt, contacteer dan schriftelijk Manutan binnen de 8 werkdagen na de levering.
Wees dus voorzichtig, pak je bestelling altijd eerst uit en controleer de producten!
* Bijvoorbeeld de vermelding onbekend aantal ontbrekende onderdelen of onder voorbehoud van uitpakken zijn niet toereikend
De bestelling komt niet overeen met de producten die ik heb besteld. Wat moet ik doen?
Je hebt een product besteld en u ontvangt een ander product. In dat geval heeft Manutan een fout gemaakt. Wij nemen dan de kosten voor de retourzending op ons. Je kunt deze fout doorgeven door binnen 30 werkdagen na de leverdatum contact op te nemen met onze klantenservice.
Moet ik verzendkosten betalen voor de levering?
Je betaalt geen verzendkosten vanaf een bedrag van € 100,- exclusief btw. Voor bestellingen onder dit bedrag betaal je € 9,90 exclusief btw (dit is alleen van toepassing voor leveringen binnen België en het Groothertogdom Luxemburg). Voor leveringen wereldwijd zorgt onze exportafdeling voor service op maat.
Wanneer en aan wie moet ik betalen? Moet ik mijn bestelling betalen aan de transporteur?
Nee, je betaalt niets aan de transporteur. Zodra je producten worden verzonden, ontvang je van ons een factuur per post. Je betaalt deze rechtstreeks aan Manutan met kredietkaart of per bankoverschrijving. Wij vinden het belangrijk om je zo duidelijk mogelijk te informeren. Zo kan je met een gerust hart bij ons blijven bestellen!
Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met onze klantendienst. Bel 02 583 01 01 of mail naar sales@manutan.be