Jouw sessie gaat zo vervallen wegens inactiviteit. Klik OK om de tijd te verlengen met een extra 120 minuten.
Samenwerken aan een langetermijnrelatie
Uw bedrijf optimaal leren kennen en advies geven waar u écht wat aan heeft, dat is ons doel! Een zakelijke partner zijn die naar uw wensen luistert en die laat zien dat hij uw uitdagingen kent en begrijpt. Een samenwerking op lange termijn. Oprecht, eerlijk en persoonlijk. Of u nu één of meerdere vestigingen heeft, wij zetten graag dat stapje extra voor u!
Ik heb een bedrijf met meerdere vestigingen, waardoor mijn wensen en leveringen nogal uiteenlopend zijn. Hoe gaat u mij helpen?
Manutan begeleidt u op volgende punten:
- reduceren van de kosten van indirecte aankopen,
- terugdringen van het aantal leveranciers,
- één aanspreekpunt voor uw dossier,
- tijd besparen door uw interne distributie te verzorgen en
- aangepaste leveringscondities voor al uw vestigingen.
We maken voor u graag een aanbod op maat van uw organisatie. Bel 02 583 51 70 of kijk op slimmeraankopen.be voor een afspraak om vrijblijvend uw situatie en wensen te bespreken.
Ik wil graag mijn inkoopproces meer automatiseren. Wat stelt u voor?
Ons e-businessteam helpt u graag met verschillende oplossingen om uw inkoopproces en facturatie te automatiseren. Wij werken met de beste en meest betrouwbare partijen in Europa en gaan daarbij uit van de belangrijkste standaarden en technologieën op de markt. Op die manier profiteert u van onze ervaring met het beheer van bestaande e-solutions.
Onze e-procurement oplossingen zorgen voor een snellere afhandeling van uw bestellingen, een eenvoudiger betaalproces en gefaciliteerde controle- en rapportageprocessen. Zo stapt u over naar het tijdperk van complete dematerialisatie van uw aankoopproces; van sourcing tot betaling.