Jouw sessie gaat zo vervallen wegens inactiviteit. Klik OK om de tijd te verlengen met een extra 120 minuten.
-
Help
Uw eerste bestelling
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Uw wachtwoord vergeten?
Wanneer wordt er geleverd?
Hoe retourneer ik een product?
Promotiecodes op Manutan.beEen eerste bestelling bij Manutan plaatsen
Heeft u zelf een bedrijf of bent u werkzaam bij een bedrijf, instelling of overheid, dan kunt bij Manutan terecht voor al uw zakelijke inkopen. Ons hele assortiment en uw bestelling binnen 'muisbereik'. En wat u ook bestelt via Manutan.be, u krijgt het volgens afspraak geleverd!
U bestelt voor het eerst bij Manutan.be
Bestelt u voor het eerst bij Manutan.be, dan vragen wij u eenmalig een account aan te maken met uw persoons- en bedrijfsgegevens. Met een account bij Manutan.be bespaart u veel tijd en kosten en bereikt u maximale inkoopefficiëntie.
De voordelen van een account bij Manutan.be:
- Snel bestellen zonder opnieuw uw adresgegevens in te voeren
- Eigen beheer van uw persoons-, bedrijfs- en aflevergegevens
- Eenvoudig zelf online uw gegevens wijzigen
- Overzichten van al uw online bestellingen terugzien
- Favorietenlijsten samenstellen voor terugkerende orders
- Exclusieve webpromoties
Eenvoudig een account aanmaken
Als nieuwe klant kunt u zich hier direct aanmelden voor een account bij Manutan.be. Vul uw persoons- en bedrijfsgegevens in en maak een gebruikersnaam en een wachtwoord aan. Uw account is direct actief en u kunt de volgende keer inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Ons aanbod richt zich uitsluitend tot bedrijven, zelfstandigen, vrije beroepen en organisaties.
Bestel op de manier die u het beste uitkomt
De ruime keuze die Manutan u biedt, komt ook tot uiting in een breed 'assortiment' van bestelmogelijkheden.
Bestel op de manier die het beste bij u past:
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselLevering
Geleverd volgens afspraak
Snelheid en betrouwbaarheid gaan bij Manutan hand in hand. Vóór 16:00 uur besteld, is morgen geleverd. Vrijdag na 14:30 uur besteld en op zaterdag en zondag is de volgende dinsdag geleverd. Artikelen met een afwijkende levertijd worden volgens het aangegeven aantal werkdagen geleverd. De bezorging van goederen vindt elke werkdag plaats tussen 8:00 en 17:00 uur. Mochten uw openingstijden hiervan afwijken, neem dan contact op met onze klantenservice.
Gratis bezorgd
Al vanaf een orderbedrag van € 100,- leveren wij bestellingen gratis af op elk adres binnen België. Voor kleinere orders bedragen de leveringskosten slechts € 9,90 exclusief btw (dit is alleen van toepassing op leveringen binnen België en het Groothertogdom Luxemburg).
Voor leveringen wereldwijd zorgt onze exportafdeling voor service op maat.Heeft u nog vragen over onze levering?
Neem contact op met onze klantendienst:
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselOp welke manieren kan er betaald worden?
Bij Manutan betaalt u op de manier die bij u past.
Met Creditcard
Alle gangbare kredietkaarten in België worden geaccepteerd.
Via factuur per post
Zonder tegenbericht ontvangt u kort na de ontvangst van uw levering een factuur per post.
Om tijdige levering bij een eerste bestelling te verzekeren, vragen wij om onmiddellijke betaling.
Moet ik mijn bestelling betalen aan de transporteur
Nee, u betaalt niets aan de transporteur. Zodra uw producten worden verzonden, ontvangt u van ons een factuur per post. U betaalt deze rechtstreeks aan Manutan met credit card of per bankoverschrijving.
Meer weten?
Neem contact op met onze klantendienst:
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselUw wachtwoord vergeten?
U bent uw wachtwoord vergeten
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u hier een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul uw gebruikersnaam in en uw wachtwoord wordt gereset. Gebruik daarna de link in de e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Heeft u nog vragen?
Neem contact op met de klantendienst:
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselU bent uw gebruikersnaam en wachtwoord vergeten
Indien u uw gebruikersnaam en uw wachtwoord niet meer weet stuur dan een e-mail naar sales@manutan.be, onder vermelding van de volgende gegevens:
- Uw voor- en achternaam
- Uw e-mailadres
- Uw bedrijfsnaam en adresgegevens van uw bedrijf
- Uw klantnummer bij Manutan (indien bekend)
Na verwerking ontvangt u een e-mail met daarin uw gebruikersnaam en een link om een nieuw paswoord te maken volgens uw voorkeur.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Geleverd volgens afspraak
Snelheid en betrouwbaarheid gaan bij Manutan hand in hand. Vóór 16:00 uur besteld, is morgen geleverd. Vrijdag na 14:30 uur besteld en op zaterdag en zondag is de volgende dinsdag geleverd.
Artikelen met een afwijkende levertijd worden volgens het aangegeven aantal werkdagen geleverd.
De bezorging van goederen vindt elke werkdag plaats tussen 8:00 en 17:00 uur. Mochten uw openingstijden hiervan afwijken, neem dan contact op met onze klantenservice via 02 - 583 01 01 of sales@manutan.be.
Heeft u vragen over uw bestelling?
Neem contact op met onze klantendienst:
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselHet geleverde product is beschadigd. Wat moet ik doen?
3 stappen om problemen te voorkomen:
-
Controleer de bestelde producten meteen bij ontvangst en in aanwezigheid van de transporteur.
-
Als u zichtbare beschadigingen of gebreken constateert, noteert u uw eventuele bezwaren op het ontvangstbewijs dat u moet ondertekenen. Formuleer deze zo compleet en nauwkeurig mogelijk. Controleer of uw aantekeningen op alle exemplaren van het document staan, met name op het blaadje dat bestemd is voor de transporteur.
-
Indien u verdere gebreken vaststelt, contacteer dan schriftelijk Manutan binnen de 8 werkdagen na de levering.
Wilt u iets retourneren?
U heeft een product besteld en u ontvangt een ander product. In dat geval heeft Manutan een fout gemaakt. Wij nemen dan de kosten voor de retourzending op ons. U kunt deze fout doorgeven door binnen 30 werkdagen na de leverdatum contact op te nemen met onze klantenservice.
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselPromotiecodes op Manutan.be
Een promotiecode is een code, die uit letters en cijfers bestaat en die periodiek door Manutan verstrekt wordt aan haar klanten (in onder andere nieuwsbrieven via e-mail of maandfolders via de post). De code heeft een bepaalde geldigheidsduur. De korting, die verstrekt wordt, kan bijvoorbeeld gegeven worden in de vorm van een percentage van de aanschafprijs van uw bestelling of als een relatiegeschenk. De bepalingen wisselen per actie.
Hoe werkt een promotiecode?
De promotiecode dient te worden ingevuld binnen het daarvoor bestemde veld als u naar het winkelwagentje van de webshop gaat. Het winkelwagentje vindt u rechtsboven in beeld. Uw korting wordt dan direct met de totaalprijs van de artikelen in uw winkelwagentje verrekend. Per order kan er maximaal 1 promotiecode worden geactiveerd.
Hoe krijg ik een promotiecode?
Manutan verspreidt promotiecodes via haar mailingen. Manutan-mailingen verschijnen bijvoorbeeld in de vorm van maandfolders of als nieuwsbrieven via e-mail. Schrijf u nu in en blijf op de hoogte van actuele aanbiedingen en acties. Ontvangers van de nieuwsbrief worden als eerste geïnformeerd over exclusieve kortingen.
Mijn promotiecode werkt niet, hoe komt dat?
Elke promotiecode is gebonden aan een bepaalde geldigheidsduur. Deze wordt vermeld bij de actie in de nieuwsbrief of folder. Controleer goed of uw code nog geldig is. De promotiecode is hoofdlettergevoelig. Let goed op dat u hoofdletters en kleine letters goed overneemt bij het invullen van de code en dat u de hoofdletters onderscheidt van de cijfers.
-
Help
Uw eerste bestelling
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Uw wachtwoord vergeten?
Wanneer wordt er geleverd?
Hoe retourneer ik een product?
Promotiecodes op Manutan.beEen eerste bestelling bij Manutan plaatsen
Heeft u zelf een bedrijf of bent u werkzaam bij een bedrijf, instelling of overheid, dan kunt bij Manutan terecht voor al uw zakelijke inkopen. Ons hele assortiment en uw bestelling binnen 'muisbereik'. En wat u ook bestelt via Manutan.be, u krijgt het volgens afspraak geleverd!
U bestelt voor het eerst bij Manutan.be
Bestelt u voor het eerst bij Manutan.be, dan vragen wij u eenmalig een account aan te maken met uw persoons- en bedrijfsgegevens. Met een account bij Manutan.be bespaart u veel tijd en kosten en bereikt u maximale inkoopefficiëntie.
De voordelen van een account bij Manutan.be:
- Snel bestellen zonder opnieuw uw adresgegevens in te voeren
- Eigen beheer van uw persoons-, bedrijfs- en aflevergegevens
- Eenvoudig zelf online uw gegevens wijzigen
- Overzichten van al uw online bestellingen terugzien
- Favorietenlijsten samenstellen voor terugkerende orders
- Exclusieve webpromoties
Eenvoudig een account aanmaken
Als nieuwe klant kunt u zich hier direct aanmelden voor een account bij Manutan.be. Vul uw persoons- en bedrijfsgegevens in en maak een gebruikersnaam en een wachtwoord aan. Uw account is direct actief en u kunt de volgende keer inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Ons aanbod richt zich uitsluitend tot bedrijven, zelfstandigen, vrije beroepen en organisaties.
Bestel op de manier die u het beste uitkomt
De ruime keuze die Manutan u biedt, komt ook tot uiting in een breed 'assortiment' van bestelmogelijkheden.
Bestel op de manier die het beste bij u past:
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselLevering
Geleverd volgens afspraak
Snelheid en betrouwbaarheid gaan bij Manutan hand in hand. Vóór 16:00 uur besteld, is morgen geleverd. Vrijdag na 14:30 uur besteld en op zaterdag en zondag is de volgende dinsdag geleverd. Artikelen met een afwijkende levertijd worden volgens het aangegeven aantal werkdagen geleverd. De bezorging van goederen vindt elke werkdag plaats tussen 8:00 en 17:00 uur. Mochten uw openingstijden hiervan afwijken, neem dan contact op met onze klantenservice.
Gratis bezorgd
Al vanaf een orderbedrag van € 100,- leveren wij bestellingen gratis af op elk adres binnen België. Voor kleinere orders bedragen de leveringskosten slechts € 9,90 exclusief btw (dit is alleen van toepassing op leveringen binnen België en het Groothertogdom Luxemburg).
Voor leveringen wereldwijd zorgt onze exportafdeling voor service op maat.Heeft u nog vragen over onze levering?
Neem contact op met onze klantendienst:
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselOp welke manieren kan er betaald worden?
Bij Manutan betaalt u op de manier die bij u past.
Met Creditcard
Alle gangbare kredietkaarten in België worden geaccepteerd.
Via factuur per post
Zonder tegenbericht ontvangt u kort na de ontvangst van uw levering een factuur per post.
Om tijdige levering bij een eerste bestelling te verzekeren, vragen wij om onmiddellijke betaling.
Moet ik mijn bestelling betalen aan de transporteur
Nee, u betaalt niets aan de transporteur. Zodra uw producten worden verzonden, ontvangt u van ons een factuur per post. U betaalt deze rechtstreeks aan Manutan met credit card of per bankoverschrijving.
Meer weten?
Neem contact op met onze klantendienst:
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselUw wachtwoord vergeten?
U bent uw wachtwoord vergeten
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u hier een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul uw gebruikersnaam in en uw wachtwoord wordt gereset. Gebruik daarna de link in de e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Heeft u nog vragen?
Neem contact op met de klantendienst:
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselU bent uw gebruikersnaam en wachtwoord vergeten
Indien u uw gebruikersnaam en uw wachtwoord niet meer weet stuur dan een e-mail naar sales@manutan.be, onder vermelding van de volgende gegevens:
- Uw voor- en achternaam
- Uw e-mailadres
- Uw bedrijfsnaam en adresgegevens van uw bedrijf
- Uw klantnummer bij Manutan (indien bekend)
Na verwerking ontvangt u een e-mail met daarin uw gebruikersnaam en een link om een nieuw paswoord te maken volgens uw voorkeur.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Geleverd volgens afspraak
Snelheid en betrouwbaarheid gaan bij Manutan hand in hand. Vóór 16:00 uur besteld, is morgen geleverd. Vrijdag na 14:30 uur besteld en op zaterdag en zondag is de volgende dinsdag geleverd.
Artikelen met een afwijkende levertijd worden volgens het aangegeven aantal werkdagen geleverd.
De bezorging van goederen vindt elke werkdag plaats tussen 8:00 en 17:00 uur. Mochten uw openingstijden hiervan afwijken, neem dan contact op met onze klantenservice via 02 - 583 01 01 of sales@manutan.be.
Heeft u vragen over uw bestelling?
Neem contact op met onze klantendienst:
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselHet geleverde product is beschadigd. Wat moet ik doen?
3 stappen om problemen te voorkomen:
-
Controleer de bestelde producten meteen bij ontvangst en in aanwezigheid van de transporteur.
-
Als u zichtbare beschadigingen of gebreken constateert, noteert u uw eventuele bezwaren op het ontvangstbewijs dat u moet ondertekenen. Formuleer deze zo compleet en nauwkeurig mogelijk. Controleer of uw aantekeningen op alle exemplaren van het document staan, met name op het blaadje dat bestemd is voor de transporteur.
-
Indien u verdere gebreken vaststelt, contacteer dan schriftelijk Manutan binnen de 8 werkdagen na de levering.
Wilt u iets retourneren?
U heeft een product besteld en u ontvangt een ander product. In dat geval heeft Manutan een fout gemaakt. Wij nemen dan de kosten voor de retourzending op ons. U kunt deze fout doorgeven door binnen 30 werkdagen na de leverdatum contact op te nemen met onze klantenservice.
Per e-mail: sales@manutan.be
Telefonisch: 02 - 583 01 01 (op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur)
Per fax: 02 - 582 63 00
Post: Manutan NV., Bergensesteenweg 1424, 1070 BrusselPromotiecodes op Manutan.be
Een promotiecode is een code, die uit letters en cijfers bestaat en die periodiek door Manutan verstrekt wordt aan haar klanten (in onder andere nieuwsbrieven via e-mail of maandfolders via de post). De code heeft een bepaalde geldigheidsduur. De korting, die verstrekt wordt, kan bijvoorbeeld gegeven worden in de vorm van een percentage van de aanschafprijs van uw bestelling of als een relatiegeschenk. De bepalingen wisselen per actie.
Hoe werkt een promotiecode?
De promotiecode dient te worden ingevuld binnen het daarvoor bestemde veld als u naar het winkelwagentje van de webshop gaat. Het winkelwagentje vindt u rechtsboven in beeld. Uw korting wordt dan direct met de totaalprijs van de artikelen in uw winkelwagentje verrekend. Per order kan er maximaal 1 promotiecode worden geactiveerd.
Hoe krijg ik een promotiecode?
Manutan verspreidt promotiecodes via haar mailingen. Manutan-mailingen verschijnen bijvoorbeeld in de vorm van maandfolders of als nieuwsbrieven via e-mail. Schrijf u nu in en blijf op de hoogte van actuele aanbiedingen en acties. Ontvangers van de nieuwsbrief worden als eerste geïnformeerd over exclusieve kortingen.
Mijn promotiecode werkt niet, hoe komt dat?
Elke promotiecode is gebonden aan een bepaalde geldigheidsduur. Deze wordt vermeld bij de actie in de nieuwsbrief of folder. Controleer goed of uw code nog geldig is. De promotiecode is hoofdlettergevoelig. Let goed op dat u hoofdletters en kleine letters goed overneemt bij het invullen van de code en dat u de hoofdletters onderscheidt van de cijfers.