Jouw sessie gaat zo vervallen wegens inactiviteit. Klik OK om de tijd te verlengen met een extra 120 minuten.
FAQ - Hoe kunnen we je helpen?
Algemene vragen
Heb je vragen bij het zoeken naar bepaalde producten? Zoek je informatie over een bepaald onderdeel van onze diensten? Heb je een klacht omtrent een van onze producten of jouw bestelling? Contacteer onze klantenservicedienst:
Tel: 02 583 01 01 | Fax: 02 582 63 00 | E-mail: sales@manutan.be
Hoe verloopt mijn eerste bestelling?
Bestel je voor het eerst bij manutan.be, dan vragen wij je eenmalig een account aan te maken met jouw persoons- en bedrijfsgegevens. Met een account bij manutan.be bespaar je veel tijd en kosten en bereik je de maximale aankoopefficiëntie.
Particulieren en ondernemingen die voor het eerst een bestelling plaatsen, moeten alle producten voorafgaand aan de levering te betalen.
De voordelen van een account bij manutan.be:
- Snel bestellen zonder opnieuw je adresgegevens in te voeren
- Eigen beheer van jouw persoons-, bedrijfs- en aflevergegevens
- Eenvoudig zelf online je gegevens wijzigen
- Overzichten van al je onlinebestellingen consulteren
- Favorietenlijsten samenstellen voor terugkerende orders
- Exclusieve webpromoties
Ik kan niet meer inloggen, wat nu?
Kijk of je gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn ingevoerd. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan hier voor het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Je ontvangt dan een e-mail met je nieuwe wachtwoord. Kun je nog steeds niet inloggen? Neem dan contact met ons op.
Betaal ik verzendkosten?
Je betaalt geen verzendkosten vanaf een orderbedrag van € 100,- exclusief btw. Voor bestellingen onder dit bedrag betaal je € 9,90 exclusief btw (dit is alleen van toepassing voor leveringen binnen België en het Groothertogdom Luxemburg). Voor leveringen wereldwijd zorgt onze exportafdeling voor service op maat.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bij Manutan betaal je via credit card, VISA, Maestro of per overschrijving.
Alle gangbare credit card transacties in België worden geaccepteerd.
Je kan ook op rekening kopen. Kies bij het afrekenen voor de optie “Overschrijving”. Zonder tegenbericht ontvang je kort na de ontvangst van je levering een factuur per post.
Echter, wanneer je met een nieuw account bestelt of particulier bent, dan is achteraf betalen als betaalwijze niet mogelijk.
Wanneer en aan wie moet ik betalen? Moet ik mijn bestelling betalen aan de transporteur?
Nee, je betaalt niets aan de transporteur. Zodra je producten worden verzonden, ontvang je van ons een factuur per post of digitaal. Je betaalt deze rechtstreeks aan Manutan met credit card of per bankoverschrijving.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bij elk product staat de levertijd in werkdagen vermeld. We streven er naar onze producten binnen 1 werkdag bij jou te bezorgen. Vóór 16.00 uur besteld, is morgen geleverd. Vrijdag na 16.00 uur besteld en op zaterdag en zondag is de volgende dinsdag geleverd. Producten met een afwijkende levertijd worden volgens het aangegeven aantal werkdagen geleverd. Als een product niet op voorraad is, laten we je de verwachte leverdatum weten.
Dankzij Track & Trace kan je de bestelstatus van al je bestelde producten zien. Om dit te doen hoef je alleen het order- en klantnummer in te vullen. Deze gegevens vind je op je orderbevestiging. Je kan ook via je account de status van je bestelling volgen.
Heb je een spoedbestelling of wil je de bestelling op een bepaalde dag ontvangen? Neem dan contact met ons op!
Een product bevalt me niet, wat moet ik doen?
Je krijgt de geleverde producten 30 dagen op zicht. Voldoet een bestelling niet aan je verwachtingen dan halen we het gewoon weer op, zonder extra kosten. Lees meer over retourzendingen in onze algemene voorwaarden
Niet tevreden over een product? Contacteer onze klantenservice. Zij zoeken met jou naar een oplossing.
Heb je een specifieke vraag?
Bel ons op 02 583 01 01 (iedere werkdag van 8.00 tot 17.30 uur)
Mail ons via sales@manutan.be