In een werkplaats met goed meubilair wordt goed gewerkt. Het spreekwoord zegt: 'uit het oog, uit het hart'. Inderdaad, de werkplaats ligt vaak ver van het kantoor van de inkoper.
Toch worden de prestaties van de teams voor een groot deel bepaald door de keuze van het meubilair. Het verband tussen welzijn op het werk, ergonomie, efficiëntie en productiviteit is al duidelijk aangetoond.
Voor je werkplaatsmeubilair aankoopt, moet je dus zeker eerst te rade gaan bij je collega's op de werkvloer: zij weten namelijk het best wat ze nodig hebben om hun beroep uit te oefenen. Een goede kennis van het (zeer) ruime productaanbod is ook handig.
Of je nu aankoopverantwoordelijke bent, aan het hoofd staat van de algemene diensten of slechts af en toe aankopen doet, in deze gids vind je alle informatie die je nodig hebt om je werkplaatsmeubilair aan te kopen.
In ons whitepaper lees je meer over:
Het belang van werkplaatsmeubilair,
Een beknopte ergonomiegids,
Hoe maken teams de behoefte kenbaar,
Optimale dienstverlening,
Productinformatie,
Labels en certificeringen,
Een checklist,
Een evaluatie rooster.
Op zoek naar meer informatie, download direct ons whitepaper Werkplaatsmeubilair. Overige vragen? Neem contact met ons op!