Tegenwoordig zetten bedrijven zich nog meer in voor een juiste MVO-aanpak, dit doen ze om nog beter te integreren in het sociale en ecologische aspect van de samenleving.
In het hart van de activiteiten staan de behoeften van de klant. Door te willen voldoen aan deze wensen ontstaan er nieuwe manier van werken, gedreven door een meer ecologisch, duurzaam en menselijk bewustzijn. Dit om te zorgen voor verantwoorde aankopen, duurzame ontwikkelingen en meer diversiteit en inclusie.
In ons whitepaper bieden wij je handvatten gericht op een verantwoorde aanpak. Niet alleen binnen de maatschappij in het algemeen maar ook in het leven van de medewerkers, de klanten en partners. Lees onder andere meer over:
Inclusieve bedrijven en de definitie,
Aankoop en duurzame ontwikkelingen,
Verantwoord aankopen
MVO als instrument voor klantenbinding,
Voordelen van MVO voor een werkgever,
Overzicht van de beschikbare MVO-labels.
Op zoek naar meer informatie over de mogelijkheden voor het verantwoord ondernemen binnen jouw organisatie, bekijk onze verantwoord kopen pagina.